onsdag, januari 17, 2007

dunderförkylning

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

Bra fråga. Nu upptäckte jag precis att jag har glömt mitt lösenord, så jag blir anonym. Kram!

/K

7:24 em  
Blogger Suss Tuss said...

ja.. jag kan inte förstå hur allt jävla snor får plats i huvudet.. Hur bildas snor egentligen? Just nu har jag många frågor om snor.

11:24 em  
Blogger Rynka said...

Snor är hjärnan som smält av febern.

6:22 em  
Blogger Suss Tuss said...

Jag började misstänka det. Tänk vad mkt kunskap som försvinner ut genom näsan.

12:03 em  
Anonymous Anonym said...

Leder kronisk förkylning då till ointelligens? Det låter som en fråga för Skansen-Jonas.

1:14 em  
Blogger Suss Tuss said...

Varför Skansen-Jonas? Borde det inte finnas en bättre lämpad människa till att besvara denna fråga? Vad vet Skansen-Jonas om snor?

10:27 em  
Blogger Rynka said...

Skansen-Jonas, åh. Han vet allt. I ämnesraden på mailet till Skansken skriver man:
"Helst Jonas".

Åh.

6:43 em  

Skicka en kommentar

<< Home